پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2430

1401-01-27/11:12:00

درستکار: مهمترین هدف ما بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد معتقد است رقابتخهای قهرمانی آسیا مثل یک تورنمنت است و هدف اصلی، کسب بهترین نتایح در بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی خواهد بود. […]

درستکار: مهمترین هدف ما بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی است

 تیم ملی کشتی آزاد آخرین روزهای تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در خانه کشتی برگزار می‌کند. در همین راستا پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد قبل از اعزام این تیم به مغولستان، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی آخرین وضعیت این تیم تشریح کرد:

قهرمانی آسیا را مثل یک تورنمنت دیدیم

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به ترکیب جوان شده این تیم برای این دوره از رقابت‌ها گفت: نگاهی که کادر فنی و فدراسیون کشتی به مسابقات آسیایی امسال دارند، این بود که نفرات اصلی را حفظ کرده و پشتوانه‌سازی در هر وزن را در دستور کار قرار بدهد. ضمن اینکه در چنین مواقعی احتمال نرسیدن به نتیجه‌های دلخواه نیز وجود دارد. امسال، مسابقات آسیایی را به صورت یک چرخه، پشتوانه‌سازی و همچنین دیدارهای تدارکاتی مانند تورنمنت‌های بین المللی دیدیم.

مهم قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه هدف مسابقات قهرمانی جهان است، ادامه داد: مسابقات هدف ما، مسابقات صربستان و بازی‌های آسیایی است. به همین دلیل پیش از اعلام این چرخه، برای احیای مسابقات قهرمانی کشور، اعلام کردیم که نفرات اول قهرمانی کشور را به مسابقات قهرمانی آسیا می‌فرستیم. بازخوردی که من، مربی‌ها و فدراسیون از این تصمیم گرفته، این است که انگیزه جامعه کشتی‌گیرانی که می‌خواهند لباس تیم ملی بپوشند یا پوشیده‌اند را بیشتر کرده است.

ارسال دیدگاه