پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
دسته: اقتصادی
  • ورود هوش مصنوعی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

    شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف بهره‌مندی از فن‌آوری‌های هوش مصنوعی و ارایه تجربه‌ای نوین به مشتریان، محصول جدیدی به نام «دستیار هوشمند مشتریان» را بر روی وب‌سایت ایساکو راه‌اندازی کرد.

  • استحکام بدنه و شاسی؛ اولویت نخست خریداران وانت آریسان ۲

    بر اساس نتایج پژوهش صورت گرفته توسط ایران خودرو، معیارهای مهم دارندگان آریسان ۲ در انتخاب این خودرو به ترتیب استحکام بدنه و شاسی قوی، قدرت موتور، ابعاد و حجم بار، دوام و کیفیت قطعات، راحتی فضای داخل کابین، قیمت، تجهیزات رفاهی و ایمنی و وزن بار قابل حمل، شکل ظاهری و نیز دسترسی به شبکه خدمات پس از فروش و قطعات است.