پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2419

1401-01-23/10:23:00

پیمان فخری:کشتی با تیم قدرتمند خود در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی تاکید دارد که مسئولان کشتی اهمیت این بازی‌ها را می‌دانند و قطعا با تیم اصلی خود عازم هانگژو خواهند شد. […]

پیمان فخری:کشتی با تیم قدرتمند خود در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند

پیمان فخری با یادآوری اینکه طبق اعلام جدید چینی ها ۱۰ خردادماه آخرین زمان ثبت نام برای حضور در بازی های آسیایی است در خصوص زمان تعیین نفرات نهایی برای اعزام به این بازی ها توضیح داد و گفت: تا آخرین فرصتی که در اختیار داریم نسبت به اضافه شدن و کم شدن ورزشکاران بررسی های لازم را خواهیم داشت. طبق مصوبه ستاد عالی، اگر تشخیص دهیم ورزشکار یا رشته‌ای امکان اضافه و یا کم شدن را دارد، این کار را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۱۳۰۰ ورزشکار در ۳۱ رشته ورزشی برای اعزام به هانگژو ثبت نام شده اند، خاطرنشان کرد: به غیر از رشته بازی های الکترونیک، کار ثبت نام اولیه در دیگر رشته ها تمام شده است. رشته بازی‌های الکترونیک تعداد زیادی ورزشکار دارد که کار غربالگری آنها خیلی طولانی شد. البته روز یکشنبه هم موارد آنها ارسال شد و به عنوان آخرین رشته ثبت نام شدند.

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی چگونگی پرواز این کاروان را مهمترین چالش عنوان کرد و گفت: کمتر از ۶ ماه به بازی ها باقی مانده است اما هنوز در مورد محدودیت‌های مسافرتی به چین و اینکه در زمان بازی های کماکان وجود دارد یا برداشته می شود، اطلاع دقیقی نداریم. اگر محدودیت‌ها برداشته شود دست ما برای اعزام بازتر خواهد شد.

وی در این زمینه ادامه داد: در حال حاضر پروازها به چین محدود است، اگر شرایط در زمان بازی ها هم به همین منوال باشد باید پرواز چارتر بگیریم. در این صورت و اگر قوانین بازی‌های آسیایی مانند المپیک باشد و هر ورزشکار بعد از پایان رقابت خود تنها ۴۸ ساعت برای خروج از دهکده فرصت داشته باشد، شرایط سخت می‌شود، طبیعی است که در این صورت نمی‌توانیم ۱۰ پرواز چارتر بگیریم تا هر ورزشکاری که رقابتش تمام شد سریع به ایران برگردد.

ارسال دیدگاه