پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2387

1401-01-17/11:12:00

داوری: در مورد تیم ملی بسکتبال تصمیمی با کمترین آسیب می گیریم

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه اولویت در رابطه با تیم ملی تعیین تکلیف کادر فنی است، گفت:تصمیمی اتخاذ می شود که نتیجه آن رقم خوردن بهترین اتفاق ممکن با کمترین آسیب برای تیم ملی باشد. […]

داوری: در مورد تیم ملی بسکتبال تصمیمی با کمترین آسیب می گیریم

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه اولویت در رابطه با تیم ملی تعیین تکلیف کادر فنی است، گفت:تصمیمی اتخاذ می شود که نتیجه آن رقم خوردن بهترین اتفاق ممکن با کمترین آسیب برای تیم ملی باشد.

 رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در حالی از فردا پنجشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی از سر گرفته می‌شود که بعد از ماه‌ها برای تماشاگران هم مجوز لازم صادر شده است تا از روی سکوهای تالار بسکتبال آزادی بتوانند تماشاچی دیدار تیم‌های حاضر در این مرحله از رقابت‌ها باشند.

به گفته جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، بازگشت تماشاگران بسکتبال به آزادی نتیجه رایزنی‌هایی است که از چندماه پیش آغاز شد و به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نتیجه رسیده است. وی با تاکید بر حضور حداقلی تماشاگران برای دیدارهای ابتدایی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر، گفت که در صورت عدم بروز مشکل، این حضور برای دیدارهای آتی افزایش خواهد داشت.

وی همچنین در رابطه با عملکرد تیم‌های بسکتبال سه نفره مردان و بانوان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی که با عدم کسب سهمیه همراه بود و تعیین وضعیت کادر فنی تیم ملی توضیح داد.

درخواست باشگاه‌ها برای حضور تماشاگران در دیدارهای لیگ برتر

جواد داوری  با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته برای کسب مجوز ورود تماشاگران به تالار آزادی گفت: در بدو ورودم به فدراسیون بسکتبال با درخواست تعداد زیادی از باشگاه‌ها برای مهیا شدن شرایط حضور تماشاگران در سالن مواجه شدم به خصوص که ماه‌ها بود دیدارهای باشگاهی در غیاب آنها برگزار می‌شود. به همین دلیل رایزنی با ارگان‌های مربوطه برای کسب مجوز لازم یکی از اولویت‌هایی بود که پیش از ایام نوروز و در همان روزهای آغازین کار در برنامه داشتم.

ارسال دیدگاه