پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2082

1400-11-13/13:18:00

پاکدامن: مطمئن باشید به روزهای خوبم بر می‌گردم

ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: قبول دارم که با شرایط خوبی که در المپیک توکیو داشتم، فاصله دارم اما مطمئن باشید به روزهای خوبم بر می گردم. […]

پاکدامن: مطمئن باشید به روزهای خوبم بر می‌گردم

علی پاکدامن  درباره اینکه چرا در دو مسابقه بعد از المپیک توکیو نتوانست عملکردی که انتظار می‌رفت را به نمایش بگذارد، بیان کرد: برای خودم هم سوال است چون تمریناتم خوب بود. فکر می کنم در جام جهانی گرجستان آنقدر که دنبال این بودم نتیجه خوب بگیرم، باختم. قبول دارم کمی با شرایطی که در المپیک توکیو داشتم، فاصله دارم و فکر می کنم  مقداری در دوران افت قرار گرفته ام.

او در پاسخ به این پرسش که نبود پیمان فخری کنار پیست روی عملکرد او تاثیر گذار بوده است؟ تصریح کرد: روی خود من خیلی تاثیر گذار بود. بعضی مواقع بوده که در غیاب آقای فخری هم خوب بازی کردم اما  می‌دانستم این نبودنش مقطعی است. الان که نبودن او دائمی است مقداری روی من تاثیر گذاشته است.  از من پرسیدند که چرا این گونه نتیجه گرفتم و گفتم شاید دوران افتم است چون ورزشکار همیشه نمی‌تواند در اوج باشد.

پاکدامن در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای خارج شدن از دوران افت دارد، گفت: دارم روی خودم کار می‌کنم و مطمئنا به روزهای خوبم بر می‌گردم. 

او در مورد قهرمانی مس سونگون در لیگ و رقابت نزدیکی که با تیم دانشگاه آزاد داشت، تاکید کرد:  از مدیر عامل و هیات مدیره مس سونگون تشکر می‌کنم که از شمشیربازی سابر حمایت کردند. در تیم دانشگاه هم تیمی‌های ما حضور داشتند و رقابت نزدیک بود و این نشان دهنده سطح سابر ایران است. محمد رهبری نیز در بازی رفت و  برگشت واقعا من را اذیت کرد. 

او ادامه داد: با توجه به رویه ای که از مدیر عامل مس سونگون دیدم، به تدوام حضور این تیم در لیگ امیدوار هستم.  تعامل فدراسیون با مس سونگون بیشتر باشد و حمایت کنند تا بتوانیم از تیم هایی مثل مس سونگون استفاده کنیم. قراردادهای ما کمی افزایش داشته است اما هنوز نسبت به رشته های دیگر المپیکی خیلی عقب هستیم. ما خودمان را با رشته های توپی مقایسه نمی کنیم اما با دیگر رشته‌های انفرادی که مقایسه می‌کنیم می‌بینیم که آنها قراردادهای بهتری دارند که البته نوش جانشان. 

ملی پوش سابر ایران در مورد لغو جام جهانی لهستان و  احتمال برگزار نشدن مسابقات ایتالیا بخاطر شیوع کرونا گفت: کرونا واقعا اذیت کرد و سه سال از عمر ورزشی ما را گرفت چون با حضور در مسابقات است که پیشرفت می‌کنیم. امیدوارم کرونا دست از سر دنیا بردارد. 

پاکدامن در پاسخ به این پرسش که چه زمانی وارد فاز بازی های آسیایی می شود و به دنبال کسب چه مدالی است؟ تصریح کرد: وقتی بازی های المپیک تمام شد، برای  مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و بازی های آسیایی برنامه ریزی کردم و برنامه ام این است که تمرین کنم. برای مدال هم هدف گذاری کرده ام اما یاد گرفته ام راجع به آن صحبت نکنم و در عمل این اتفاق خوب را رقم بزنم. 

ارسال دیدگاه