پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 3365

1402-11-17/16:06:00

افتتاح ۷۶۰۰ واحد آموزشی در دولت سیزدهم

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت سیزدهم بیش از ۲۱۳ هزار دانش آموز با رویکرد تأمین نیاز بازار کار و بسترسازی برای تحصیل و مهارت آموزی دانش‌آموزان جذب کرده است. […]

افتتاح ۷۶۰۰ واحد آموزشی در دولت سیزدهم

محمدمهدی کاظمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل از افتتاح ۷۶۰۰ واحد آموزشی و تربیتی در کشور در طول دوره خدمت دولت سیزدهم خبر داد و گفت: طی ۶ ماه اخیر بیش از یک هزار مدرسه در سطح کشور تکمیل و افتتاح شد

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: برای احداث و تکمیل این میزان واحد آموزشی و تربیتی در کشور، بیش از ۴۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای دقیق و کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد و افزود: این سند یک سرمایه معنوی در حوزه آموزش کشور محسوب می‌شود و اجرای آن باید اولویت اول همه ارکان کشور باشد.

وی در ادامه کیفیت بخشی مدارس دولتی را نیز از اولویت‌های کاری وزارت آموزش و پرورش ذکر کرد و ادامه داد: این مساله در راستای تحقق عدالت آموزشی و اجتماعی است و همه مقامات دولت و به خصوص رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به این امر دارند.

کاظمی خواستار بسیج همه ظرفیت‌ها در استان‌های مختلف کشور برای تحقق اهداف ارتقای کیفیت آموزشی مدارس دولتی شد و اظهار کرد: از مسئولیت شرکت‌ها و نهادهای اقتصادی و نیز ظرفیت مردمی نیز برای رسیدن به این هدف باید بهره‌گیری شود.

ارسال دیدگاه