پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 3352

1402-11-04/18:10:00

مددکاران محبوب‌ترین و شریف‌ترین قشر جامعه هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: مددکاران محبوب‌ترین، شریف‌ترین و مقبول‌ترین گروه شغلی نزد مردم و افکار عمومی هستند. […]

مددکاران محبوب‌ترین و شریف‌ترین قشر جامعه هستند

حسین خدرویسی، در همایش تجلیل از مددکاران مراکز درمانی استان تهران با بیان اینکه بیش از پنج میلیون مددجو تحت حمایت کمیته امداد هستند، اظهار کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مددجو سالمند هستند.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر نیز زنان سرپرست خانوار هستند، افزود: حدود ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تاکید کرد: بیش از ۸۱ هزار جامعه هدف کمیته امداد، بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر هستند.

خدویسی بیان کرد: از ۱۲۰ خدمت که در بخش‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود، خدمت درمان بهترین، ارزشمندترین و ضروری‌ترین و البته خدمت گرانی است که ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع درمان، سلامت و پیشگیری، برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد یک عامل توانمندساز است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه مددجویان در سطح کشور از بیمه پایه بهره‌مند هستند، عنوان کرد: براساس قوانین و مقررات جاری، مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت برخی هزینه‌های بیمارستانی و فرانشیز معاف هستند.

خدرویسی ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری از طریق هم‌افزایی و کمک‌های خیران و گروه‌های جهادی حدود ۲ هزار میلیارد تومان به مددجویان خدمت درمانی ارائه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد یادآور شد: درحال حاضر مددکاران، به این دلیل که همکار و همیار مردم هستند، محبوب‌ترین، شریف‌ترین و مقبول‌ترین شغلی است که در کشور نزد مردم و افکار عمومی است، عنوان مددکاری است.

ارسال دیدگاه