پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1876

1400-09-21/13:55:00

مورینیو به دنبال تقویت رم در زمستان

ژوزه مورینیو اعتراف کرد که رم هزینه زیادی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه انجام نخواهد داد و درباره رابطه خود با تیاگو موتا، سرمربی اسپتزیا صحبت کرد. […]

مورینیو به دنبال تقویت رم در زمستان

به نقل از فوتبال ایتالیا، زمانی که ژوزه مورینیو در اینتر بود و با این تیم سه گانه به دست آورد، تیاگو موتا عضو تیم او بود. حالا این دو برابر هم قرار خواهند گرفت. رم و اسپتزیا فردا شب (دوشنبه) در لیگ ایتالیا برابر هم به میدان می‌روند.

ژوزه مورینیو در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: مردم فکر می‌کنند که من تیاگو موتا را از زمان حضور در اینتر می‌شناسم اما از زمانی که در بارسلونا بودیم او را می‌شناختم. گاهی اوقات من تیم ذخیره را آموزش می دادم و آنجا بود که با هم ملاقات می کردیم. خاطرات زیادی از او دارم. او، استانکوویچ و چیوو مربی شدند و من همیشه غیر از بازی فردا برای او آرزوی موفقیت دارم.

جالوروسی فردا در ورزشگاه المپیکو میزبان اسپتزیاست. آقای خاص گزینه های کمی در خط هافبک دارد زیرا نیکولو زانیولو، لورنزو پلگرینی و استفان الشعراوی مصدوم هستند.

سرمربی تیم رم در ادامه گفت: شاهمورادوف با دوندگی های خود می تواند خطرناک باشد، بورخا می تواند تهدیدی در محوطه جریمه برای حریف باشد. گزینه های خوبی در خط حمله داریم.

مورینیو همچنین در مورد برنامه های رم برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه صحبت کرد و سرمایه گذاری بزرگ را رد کرد.

او گفت: من از خریدهای تابستانی خود ناراضی نیستم، من مشکلات را درک کرده‌ام، من بهترین تیم ممکن را می‌خواهم و دوست دارم تیمم را در زمستان تقویت کنم. اکنون تا قبل از تعطیلات سه بازی داریم که برای ما مهم است و می خواهیم تا جایی که ممکن است امتیاز بگیریم.

 زانیولو در جریان دیدار رم مقابل زسکا مسکو در لیگ کنفرانس اروپا از زمین خارج شد و تحت معاینات پزشکی قرار گرفت. زانیولو احتمالا روز شنبه زمانی که جالوروسی به برگامو می‌رود تا با آتالانتای جیان پیرو گاسپرینی ببازی کند تیمش را همراهی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه