پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1852

1400-09-17/08:15:00

آنچلوتی: کیفیت لازم برای قهرمانی را داریم

سرمربی رئال مادرید بر این باور است که تیمش توانایی و کیفیت لازم برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را دارد. […]

آنچلوتی: کیفیت لازم برای قهرمانی را داریم

به نقل از مارکا، پیروزی‌های پیاپی رئال مادرید  ادامه دارد. رئال این بار در لیگ قهرمانان اروپا با دو گل اینتر را شکست داد تا با اقتدار و به عنوان تیم نخست صعودش را به دور بعد جشن بگیرد.

آنچلوتی بعد از بازی گفت: خوشبختانه تیم بازی به بازی در حال بهتر شدن است و اکنون تمرکز و توازن بیش‌تری در خط دفاعی داریم. گاهی اوقات با قدرت به حریف فشار نمی‌آوریم و گاهی اوقات هم زیبا بازی نمی‌کنیم اما در کل از عملکرد تیم راضی هستم و تیم قدرتمندی داریم.

او ادامه داد: رئال مادرید کیفیت لازم برای قهرمانی در لالیگا را دارد و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم با حریفان رقابت خواهد کرد. به نظرم هیچ تیمی در لیگ قهرمانان اروپا از قبل قهرمان نیست و همه تیم‌ها باید برای قهرمانی رقابت کنند و تلاش داشته باشند. تیم‌های وجود دارند که کیفیت بیش‌تری از ما دارند اما رئال هم تجربه و کیفیت بالایی دارد.

او درباره این سوال که آیا دوست دارد بارسلونا به دور بعد صعود کند، گفت: برایم مهم نیست. من بازی بارسلونا را نگاه می‌کنم و بعد از آن هم منتظر قرعه‌کشی خواهم شد.

ارسال دیدگاه