پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2844

1401-06-15/09:10:00

دولت سیزدهم با تکیه بر توان داخلی مشکل آب خوزستان را حل کرد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر توان داخلی و مدیریت جهادی مشکل آب خوزستان را حل کرد. […]

دولت سیزدهم با تکیه بر توان داخلی مشکل آب خوزستان را حل کرد

به گزارش مهزیار نیوز ، مجتبی یوسفی  درمورد افتتاح پروژه آب‌رسانی غدیر بیان داشت: تامین آب شرب سالم یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم برای استان خوزستان بوده است، این استان با داشتن پنج سد ‌و رودخانه بزرگ از نظر آب با کمبوداتی مواجهه بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم، ۱۵۰۰ روستا تنش آبی شدید داشتند و حدود ۹۰۰ روستا را با تانکر آبرسانی می‌کردیم که این مساله مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به وجود آورده بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: از اقدامات خوب دولت سیزدهم نگاه ویژه به تامین آب شرب در کشور و خوزستان است که با نگاه ویژه  آیت الله رییسی و وزیر نیرو شاهد افتتاح  پروژه آبرسانی غدیر در خوزستان بودیم.

 یوسفی با بیان اینکه این پروژه بیش از دو دهه از آغاز بکار  به بهره‌برداری نرسید،گفت: با تاکید رئیس‌جمهور و پیگیری وزیر نیرو و شرکت آب و فاضلات کشور، ظرف مدت ۱۰ ماه این پروژه به بهره برداری رسید و آب ۲۵ شهر و   ۱۵۰۰روستا را تامین شد. 

ارسال دیدگاه