پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2839

1400-11-03/20:10:00

سخنگوی دولت: هزار روستا به اینترنت پایدار متصل شد

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه حدود هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است، گفت: ۲۵۰ روستا از این تعداد قبل از این به اینترنت متصل بودند که پایدار نبود وهم اکنون اینترنت این روستاها پایدار شده است. […]

سخنگوی دولت: هزار روستا به اینترنت پایدار متصل شد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی بهادری جهرمی شامگاه یکشنبه در توضیح جزئیات نشست امروز (یکشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش های متعددی از سوی وزیران در این نشست ارائه شد که از جمله آنها گزارش تفصیلی وزیر امور خارجه از دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور روسیه و جلسات مختلف ایشان در این کشور بود.

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه گزارشی از نشست رئیس جمهور کشورمان با رییس جمهور کشور روسیه، دوما، فعالان اقتصادی و سایر جلسات و دستاوردهایی را که در این جلسات حاصل شد ارائه کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به روسیه محوریت و تمرکز بیشتر بر تعاملات اقتصادی بود گفت: این سفر دستاوردهای خوبی برای کشور در پیش خواهد داشت.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به گزارش و خبر خوش وزیر ارتباطات مبنی بر اتصال هزار روستا به شبکه ملی طلاعات و اینترنت گفت: ۲۵۰ روستا از این روستاها پیشتر به اینترنت متصل بودند اما اینترنت آنان ناپایدار بود که پایدار شد و بقیه هم جدیداً به اینترنت پایدار متصل شدند.

وی ادامه داد: وزیر ورزش اخبار خوشی از موفقیت های حرفه ای ورزشکاران به ویژه در حوزه ورزش بانوان آن که با ولادت حضرت زهرا هم مناسبت داشت ارائه کرد و من در اینجا این روز را به همه بانوان ایران زمین تبریک می گویم.

بهادری جهرمی از جمله مصوبات امروز هیئت دولت را تصویب  مصوبه ای با پیشنهاد وزارت بهداشت و وزارت کار  اعلام کرد و گفت: پیش از این هم سازمانهای بیمه گر، ستاد مربوطه و سازمان برنامه و بودجه موافقت کرده بودند تا همه سازمانهای بیمه گر مکلف شوند ۹۰ درصد هزینه های ناشی از دسترسی و خانواده بیمار اورژانسی را بپردازد.

هایپرلینک : https://irna.ir/xjHjqw

ارسال دیدگاه