پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2833

1401-04-23/20:20:00

بادامچیان: عملکرد دولت باید واقع‌گرایانه ارزیابی شود

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: عملکرد دولت در بازه زمانی کمتر از یکسال باید واقع گرایانه ارزیابی شود و ما در مجموع عملکرد دولت آیت الله رییسی را مثبت می دانیم. […]

بادامچیان: عملکرد دولت باید واقع‌گرایانه ارزیابی شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله بادامچیان عصر پنجشنبه پس از نشست اعضای این حزب در کرمان در جمع خبرنگاران افزود: مردم به این‌ دولت امید دارند، هرچند نمی توان گفت که دولت در فاصله کمتر از یکسال که بر سر کار آمده است همه انتظارات و امیدها را می توانسته برآورده کند.

وی بیان کرد:  مجموع تیم دولت مدیران خوبی هستند اگرچه چون از مجموعه حزبی، این دولت انتخاب نشده است، هماهنگی و تکامل  کادر دولت زمان‌بر بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهارداشت:در بخش بهداشت همه اذعان دارند که دولت عملکرد بسیار خوبی دارد و بدون ذهنیت های اشتباه درباره برجام مثل این نگاه که نمی شود واکسن وارد کرد، توانسته واکسن تولید و تزریق کند و صادرات هم داشته باشد؛ کاهش شمار جانباختگان هم که براساس واقیعت میدانی و آمار مشخص بوده است.

دولت تحریم نفتی را شکست

وی تصریح کرد: در حوزه نفت نیز عملکرد دولت خوب بوده است و توانسته  تحریم را در صادرات نفت و مشتقات و فرآورده های آن بشکند و سیاست های آمریکایی ها را در هم بریزد.

بادامچیان افزود: در بحث روابط بین الملل و سیاست خارجی نیز خیلی خوب کار کرده، رفتار مدبرانه داشته و حالت انفعالی ندارد . دولت در در بحث پیمانهای جهانی مثل پیمان شانگهای خوب کار کرده است.

وی گفت: دولت در بخش میراث فرهنگی نیز توفیقات خوبی داشته و حوزه آموزش و پرورش نیز در مجموع موفق بوده است.

دبیرکل حزب مؤتلفه ادامه داد:در بحث اقتصاد و در زیربنا دولت عملکرد مناسبی داشته است، اما در روبنا و بخش‌هایی مانند وزارت صمت عملکرد خوبی نمی بینیم و البته در برخی نقاط نیز عملکرد عادی بوده است.

وی گفت:معتقدم امسال سال تجربه و برنامه ریزی برای دولت بود و در سال آینده برنامه ها را باید پیش ببرد که آرزوی توفیق و موفقیت داریم.

مذاکره نشان دهنده قدرت کشور است 

بادامچیان با اشاره به اینکه برجام رویدادی پایان یافته است، هر چند ما با مذاکره مخالف نیستیم افزود: مذاکره نشان دهنده قدرت است، اما باید به نتیجه برسد.

وی افزود: ما به دنیا نشان دادیم اهل مذاکره هستیم و به تعهداتمان عمل می کنیم، اما تابع آمریکا و اروپای همدست او نیستیم و این دستاورد برکت وجود مقام معظم رهبری است.

هایپرلینک : https://irna.ir/xjJYyW

ارسال دیدگاه