پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2769

1401-06-15/15:47:00

جزئیات خدمت‌رسانی ۶ موکب بنیاد مستضعفان در مرزها

رییس بنیاد مستضعفان جزئیات خدمت‌رسانی ۶ موکب بنیاد مستضعفان در مرزها را تشریح کرد. […]

جزئیات خدمت‌رسانی ۶ موکب بنیاد مستضعفان در مرزها

سید پرویز فتاح با اعلام جزئیاتی از خدمت‌رسانی بنیاد به زائران اربعین حسینی در قالب ۶ موکب در نقاط مرزی، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اقدام به راه‌اندازی ۵ موکب در مرزهای غربی و جنوب غربی و یک موکب در مرز جنوب شرقی کشور کردیم تا پذیرای زائرانی که قصد ورود به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات را دارند، باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: موکب‌های بنیاد مستضعفان در ۵ استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان در پایانه‌های مرزی چزابه، شلمچه، خسروی، مهران، تمرچین و ریمدان انواع خدمات درمانی، بهداشتی، اسکان و پارک خودرو را به زائران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده به زائران گفت: تأمین ۴۰ میلیون بطری آب معدنی، توزیع روزانه ۳۰ هزار پرس غذای گرم و تأمین ۴ میلیون آبمیوه و نوشیدنی بخشی از خدماتی است که در موکب‌های بنیاد مستضعفان به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود.

به گفته فتاح هم‌اکنون موکب‌های بنیاد مستضعفان با حضور پرسنل و مدیرانی که داوطلب خدمت بوده‌اند مشغول به کار هستند و خدمات ارائه شده در این موکب‌ها تا پس از اربعین و اتمام عملیات بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان با اعلام خبر تأمین کمک‌هزینه زیارت بیش از ۸۰۰۰ نفر از مناطق هدف محرومیت‌زدایی بنیاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این، بنیاد مستضعفان با تخصیص ۵ میلیارد تومان، زمینه اعزام تعدادی از مددجویان کمیته امداد به عتبات عالیات در ایام اربعین را فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه