پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2318

1400-12-25/13:47:00

دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال عضو جدید فدراسیون ورزش‌های کارگری

در مراسمی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های کارگری معرفی شدند. […]

دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال عضو جدید فدراسیون ورزش‌های کارگری

محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون در نشست هیات رئیسه فدراسیون کارگری و معرفی اعضای جدید هیات رییسه فدراسیون کارگری گفت: یک دهه از تاسیس فدراسیون کارگری گذشته و کارهای بسیار خوبی در این یک دهه انجام گرفته اما در رویکرد جدید نیاز به یک تحول اساسی در قبال ورزش کارگری و سلامت جامعه هدف داریم و سمت و سوی برنامه‌ها باید با این نگاه همراه باشد.

چکشیان افزود: با نیل به این هدف که سرمایه انسانی محور توسعه در همه زمینه هاست نیاز داریم که در این مسیر حرکت کنیم و خوشحالم که بزرگانی از ورزش و فرهنگ در ترکیب جدید هیات رییسه فدراسیون حضور دارند که برای حرکت در مسیر پیش رو، بسیار موثر و تاثیر گذار خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: البته تحول به معنای نادیده گرفتن زحمات و اقدامات گذشته نیست بلکه باید با تکیه بر تجارب گذشته به آینده نگاهی تحول محور داشته باشیم، تحولی که اصل و اساس آن در ورزش کارگری باید محسوس باشد و به یقین توجه به ورزش‌های سلامت محور یکی از اهداف آینده فدراسیون کارگری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار گفت: توجه به همه ابعاد شغلی و اجتماعی خانوادگی کارگران به عنوان سرمایه‌های انسانی یک اصل و هدف مهم برای ما محسوب می‌شود و سمت و سوی ورزش کارگری در نگاه تحول گرای آینده باید بر این محور استوار باشد.

ترکیب جدید هیات رییسه فدراسیون کارگری

در ادامه این نشست اعضای جدید هیات رییسه فدراسیون کارگری معرفی شدند. ترکیب جدید هیات رییسه فدراسیون کارگری حکایت از توسعه همه جانبه ورزش‌های سلامت محور با توجه به صیانت از نیروی کار و همچنین توجه به خانواده کارگران و فرزندان ایشان به عنوان یک جامعه هدف ۴۵ میلیونی دارد. حضور مدیرانی از ورزش، رسانه، صنعت و سازمانهای تابعه وزارت مردم که هرکدام در جایگاه خود و در جامعه جزو افراد تاثیر گذار و شاخص می‌باشند نوید روزهای روشن‌تری را در ورزش کارگری می‌دهد.

ترکیب اعضای هیات رییسه فدراسیون کارگری:

اسماعیل لله گانی
علی رستمی
مهدی محمد نبی
غلامحسین زمان آبادی
مصطفی کارخانه
فیض الله پورشیب
جواد رمضی
مرتضی اسمعیلی
کمال تنها
خانم الله کرم

حضور مهدی محمدنبی دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال در ترکیب هیات رییسه فدراسیون کارگری از نکات قابل توجه است.

ارسال دیدگاه