پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2265

1400-12-16/12:17:00

مرادی چراغ وزنه‌برداری را روشن نگه داشته

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اتفاق تاریخی را برای ورزش ایران رقم زد گفت: براساس اعلام سازمان خصوصی سازی ۵۱ درصد سهام آنها واگذار خواهد شد. […]

مرادی چراغ وزنه‌برداری را روشن نگه داشته

 حمید سجادی که صبح امروز دوشنبه برای کاشت درخت در مجموعه ورزشی آزادی حضور پیدا کرده بود با تمجید از این اتفاق خوب گفت: مدیریت مجموعه برای بهسازی ورزشگاه آزادی و استفاده مردم از این ورزشگاه برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته است تا مردم بتوانند به طور رایگان از این مجموعه استفاده کنند.

وی با اشاره به واگذاری بخشی از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که از روز ۱۵ اسفند شروع شده گفت: ورزش کشور روز بزرگ و تاریخی را پشت سر گذاشت. همانطور که اطلاع رسانی شد استقبال بسیار خوبی از روز نخست واگذاری توسط مردم صورت گرفت.

وزیر ورزش ادامه داد: برای رسیدن به این نقطه تلاش‌های شبانه روزی انجام شد و مردم هم با استقبال خوب شأن همراهی کردند و امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوب و مثبتی را برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رقم بزنیم.

حمید سجادی با اشاره به گزارش‌هایی که به وی ارائه شده است گفت: اینطور که دوستان در سازمان خصوصی سازی گفتند ان شالله تا پایان شهریورماها بخش عمده‌ای از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که شامل ۵۱ درصد سهام خواهد بود به مردم واگذار می‌شود. ان شالله با حضور و استقبال مردم اتفاق خوبی رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از حمایت‌های رئیس جمهور برای فراهم شدن زمینه واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: تشکر ویژه بنده از آقای رئیسی به این خاطر است که ایشان با اراده و نگاه مثبتی که داشتند زمینه این واگذاری را فراهم کردند و اگر تلاش‌های ایشان نبود قطعاً این اتفاق رقم نمی‌خورد.

سجادی ادامه داد: حمایت‌های رئیس جمهور باعث شد حرکتی اصولی در ورزش کشور شروع شود و سنگ بنای خوبی برای ورزش گذاشته شود. امیدوارم استقلال و پرسپولیس روزگار خوشی را در آینده داشته باشند و بتوانند شرایط خوبی را تجربه کنند.

ارسال دیدگاه