پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 2147

1400-11-24/22:34:00

ویژه‌برنامه روز پدر در «رادیو صبا»

ویژه‌برنامه‌های رادیو صبا در سالروز میلاد حضرت علی (ع) معرفی شد. […]

ویژه‌برنامه روز پدر در «رادیو صبا»

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی در سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع) با پخش برنامه‌های متنوع فضای شادی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

رادیو صبا از روز دوشنبه ۲۵ بهمن با برنامه‌های متنوع به استقبال این روز می‌رود. «به وقت زندگی»، «همپای صبا»، «صبح صبا صبامک»، «ناصر باش»، «همپای صبا»، «شهر فرنگ» عناوین برنامه‌هایی هستند که به گرامیداشت روز پدر می‌پردازند.

روز دوشنبه برنامه «به وقت زندگی» با انتخاب موضوعی هدیه روز پدر از مخاطبان می‌خواهد که از جالب‌ترین چیزهایی که به پدرشان هدیه داده‌اند و از جالب‌ترین کادوهایی که به عنوان هدیه روز پدر دریافت کرده‌اند بگویند.

این برنامه خانواده محور در فضایی شاد با تعامل با مخاطبان از ساعت ۱۰ صبح به تهیه‌کنندگی نسیم صباغان و با اجرای آسیه گرجی از رادیو صبا پخش می‌شود.

برنامه «همپای صبا» روز دوشنبه و سه شنبه با طرح سوالاتی در ایستگاه‌های مختلف قطار صبا به گرامیداشت روز پدر می‌پردازد. این برنامه ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مهدی پر همراه مخاطبان می‌شود.

برنامه موسیقی محور «صباهنگ» در شب میلاد حضرت علی (ع) از مخاطبان می‌خواهد این مصرع شعر را کامل کند «شور عشق هست در قلبم ای پدر…» این برنامه در فضایی شاد با پخش موسیقی و ترانه‌هایی با مضمون پدر شب میلاد حضرت علی (ع) را جشن می‌گیرد.

این برنامه از ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و با اجرای فریبا باقری همراه مخاطبان می‌شود.

همچنین روز سه شنبه ۲۶ بهمن برنامه زنده «صبح صبا» با موضوع روز پدر راهی آنتن می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی با اجرای شاد محمدرضا قلمبر و محمود قناعت پیشه تقدیم مخاطبان می‌شود.

جنگ شاد «شهر فرنگ» به مناسبت روز پدر در قالب اجرای نمایش‌های طنز با محوریت روز پدر از ساعت ۱۰ صبح این روز را همراه مخاطبان جشن می‌گیرد. این برنامه به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و کارگردانی ساجد قدوسیان و هنرمندی جمعی از طنازان رادیو صبا تقدیم شنوندگان می‌شود.

رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز بشنوید.

ارسال دیدگاه