پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1818

1400-09-12/14:40:00

کمالوند: روز به روز شرایط نفت مسجد سلیمان بهتر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، گفت: مسئولان تیم از من خواستند تا سهمیه شهر را در لیگ برتر حفظ کنم و قول می‌دهم که در لیگ برتر بمانیم. […]

کمالوند: روز به روز شرایط نفت مسجد سلیمان بهتر می‌شود

 فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، گفت: بازی سختی پیش رو داریم. شاید تیم هوادار از نظر نتیجه گیری موفق نبوده اما تیم خوبی است. رضا عنایتی دو سال است که در این تیم با حضور دارد و به شرایط تیمش اشراف کامل دارد.

وی افزود: امیدوارم ما هم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و افرادی که این بازی را میبینند رضایت کامل را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط نه چندان خوب زمین ورزشگاه انقلاب کرج، گفت: از شرایط زمین شناخت لازم را ندارد. این مشکل در بیشتر شهرهای ما وجود دارد. در تهران ورزشگاه های قدیمی شهید شیرودی تختی و راه‌آهن از بین رفت و پس از آن زمینی در این شهر نمانده است. ساعت فوتبال ما به طور واقعی حرفه‌ای نشود این شرایط را شاهد هستیم. فقط اسم فوتبال ما حرفه‌ای است چراکه یک مربی یک روز قبل از بازی تیمش نگران شرایط زمین باشد. امیدوارم شرایط زمین اجازه دهد دو تیم بازی خوبی ارائه دهند.

کمالوند گفت: شرایط تیم ما خوب است. شاید از نظر نتیجه گیری کمی سینوسی عمل کردیم اما خوب است. من تنها ۱۷ روز قبل از بازی ها هدایت تیم را بر عهده گرفتن و مسئولان تنها خواستند که بتوانم تیم را در لیگ برتر حفظ کنم. این قول را می‌دهم که تیم در لیگ برتر حفظ شود. 

وی گفت: فرصت کافی را برای آماده سازی نداشتیم اما شرایط رفته رفته بهتر می شود. مسابقات نیز به صورت فشرده برگزار می شود و امیدوارم بتوانیم به شرایط تیم ما سر و سامان بدهیم.

کمالوند در مورد شرایط میزبانی نفت مسجدسلیمان هم گفت: زمین ما کیفیت بسیار خوبی دارد و مسئولان به سرعت زمین خوبی را برای ما جفت و جور کردند. مشکلی بابت ارائه فوتبال روی زمین نداریم. برای بازی فردا ۳ الی ۴ بازیکن مصدوم داریم.

ارسال دیدگاه