پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1599

1400-08-12/16:04:00

همچنان سازمان لیگ حقوق تبلیغات محیطی را دارد

عضو عیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هزینه باشگاه‌ها سرسام آور است اما همچنان تبلیغات محیطی با سازمان لیگ خواهد بود. […]

همچنان سازمان لیگ حقوق تبلیغات محیطی را دارد

بهرام رضائیان درباره جزئیات جلسه امروز اعضای فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاه‌ها گفت: جلسه امروز خیلی خوب بود. عزیزی خادم با توجه به صحبت‌های پیش آمده این جلسه را ترتیب داد. واقعیت این است که فوتبال ما می‌تواند درآمدزا باشد و بیشتر از این حق خودش را به دست بیاورد اما نیاز به اتحاد و همدلی است. کارگروهی تشکیل و امروز مصوب شد تا کار را پیش ببرند.

او درباره تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی باشگاه‌ها تصریح کرد: باشگاه‌های ما واقعا مظلوم هستند و درآمد ندارند. هزینه‌ها خیلی سرسام‌آور شده است. باشگاه‌ها و مدیرانشان دغدغه دارند. امیدواریم این جلسه و جلسات بعدی که در کارگروه تخصصی برگزار می‌شود باعث شود که باشگاه‌ها به حق واقعی خودشان برسند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا اتفاق خوبی بیفتد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه روند فعلی حق تبلیغات محیطی که در اختیار سازمان ایگ است ادامه داد: درست این اتفاق ادامه دارد. برخی قوانین و بخشنامه‌ها قبلا در هیأت رئیسه و سازمان لیگ بوده که تصویب کردند متولی سازمان لیگ باشد. در ادامه که امروز جلسه بود برخی گفتند سازمان لیگ باشد و بعضی‌ها هم گفتند خودمان باشیم ولی نظر قاطع بر این بود که سازمان لیگ متولی باشد. رئیس فدراسیون و بهاروند قول دادند در هر مسیری که درآمدزایی بیشتری برای فوتبال داشته باشد همراه هستند و همکاری می‌کنند.

رضائیان درباره تأثیر انتخاب کارگروه برای حل مشکلات مربوط به حرفه ای سازی و حق پخش تبلیغات محیطی تصریح کرد: برخی از این بخشنامه‌ها به ضرر فوتبال هستند. آنها را ما انسان‌ها نوشته‌ایم. این بخشنامه‌ها را ان‌شاالله در فرایند چندروزه لغو و تعدیل می‌کنیم.

وی درباره طرح‌های درامدزایی مصطفی آجورلو برای استقلال خاطرنشان کرد:آجورلو دغدغه تیمش را دارد. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و خیلی از تیم‌های پر هوادار دغدغه دارند. ما پرونده و بخشنامه داریم. در شأن ما نیست AFC اینگونه به ما اخطار می‌دهد. به دنبال این هستیم باشگاه‌ها در اسرع وقت به درآمدزایی برسند. بیشتر فدراسیون فوتبال این شعار را می‌دهد چون دغدغه باشگاه‌ها را ندارد. این درآمد به تیم‌های ملی می‌رسد. ان‌شاءالله تیم ملی در کمترین زمان ممکن به جام‌جهانی صعود کند .

ارسال دیدگاه