پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1551

1400-08-07/15:04:00

شاهین بیانی: نقطه تاریک لیگ غیبت تماشاگران است

کاپیتن پیشین استقلال با بیان اینکه مظاهری عملکرد خوبی مقابل ذوب آهن داشت، گفت: حفظ دو دروازه‌بان باتجربه استقلال کار حرفه ای بود که کادر فنی استقلال آن را انجام داد. […]

شاهین بیانی: نقطه تاریک لیگ غیبت تماشاگران است

شاهین بیانی  در خصوص پیروزی۲ بر صفر استقلال برابر ذوب آهن از هفته دوم لیگ بیست و یکم گفت: استقلال و ذوب آهن دو حریف قدیمی هستند که بیش از ۴۰ سال است مقابل یکدیگر قرار گرفته و بازیهای خوبی را ارائه کرده اند. استقلال در سه سال گذشته هرگز در هفته های اول نتایج خوبی کسب نمی کرد. آنها در نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادند اما امسال این اتفاق بد رخ نداد و آبی ها توانستند در دو هفته اول لیگ شش امتیاز حساس را کسب کنند.

وی افزود: آبی پوشان تهرانی در دیدار برابر هوادار پراشتباه بودند و نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند اما در برابر ذوب آهن کاملا تغییر کرده بودند و توانستند هم یک بازی خوبی را ارائه دهند و هم به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کنند. استقلال در تمام خطوط خوب بود. یک هماهنگی خوب بین بازیکنان به وجود آمده بود و فکر می کنم اگر این روند را ادامه دهند هفته به هفته بهتر خواهند شد به شرط اینکه حریفان را دست کم نگیرند و بعد از چند برد، خود را از پیش برنده ندانند.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید کرد: هر بازی برای آبی پوشان باید حکم یک فینال را داشته باشد. تمرکز کافی، دقت لازم و هوشیاری در ارسال پاس ها و موقعیت سنجی باعث خواهد شد تا استقلال بتواند رقیبانش را یک به یک شکست دهد.

شاهین بیانی در خصوص عملکرد دو دروازه بان استقلال گفت: هر دو خوب بودند. حسینی در دقایقی ابتدایی یک موقعیت مسلم را از ذوبی ها گرفت و در ادامه مظاهری هم نمایش قابل قبولی داشت. حفظ مظاهری در کنار حسینی کار خوب و به موقعی بود که کادر فنی انجام داد تا استقلال از بابت دروازه خیالش راحت باشد. در خط دفاع، یزدانی، دانشگر و مرادمند شناخت خوبی از هم دارند. راههای نفوذ مهاجمان را بسته و به یک هماهنگی کامل رسیده اند و خط هافبک هم مهدی پور و رضاوند نمایش قابل قبولی داشتند.

هافبک های کناری هم در نفوذها شرکت می کردند و هم اجازه نفوذ به بازیکنان ذوب آهن را نمی دادند و در خط حمله هم یامگا و حسین زاده عملکرد خوبی داشتند. بازیکن خارجی استقلال که مدت زیادی هم با تیم تمرین نکرده بود نشان داد که یک فوتبالیست حرفه ای است. او با زدن دو گل هم برای مدافعان دو تیم خط و نشان کشید و هم نشان داد که اصرار مجیدی برای جذب بازیکنان خارجی خوب بی دلیل نبوده است.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد نقش گابریل پین در عملکرد فنی تیم گفت: گابریل پین از تجربه بالایی برخوردار است که در یوونتوس کار کرده مشخصا از دانش بالایی برخوردار است. مجیدی همکار خوبی را به خدمت گرفته که فوتبال را کاملا می فهمد. بازیکنان استقلال را به خوبی شناخته و در تعویض ها هم نقش تاثیرگذاری دارد. بنابراین سرمربی استقلال باید از دانش و داشته های او بیشتر استفاده کند تا به آنچه که مورد نظرش است دست پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای خوبی در انتظار استقلال است. آبی ها که فصل گذشته درگیر حاشیه های بسیاری بودند حالا آرامش خوبی پیدا کرده و نتایج خوبی هم می گیرند. شاید تنها نقطه تاریک لیگ بیست و یکم ما همچنان نبود تماشاگران باشد. حضور آنها گرمابخش ورزشگاه است و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که هواداران فوتبال بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم های مورد علاقه شان را حمایت کنند.

ارسال دیدگاه