پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1289

1400-07-05/09:08:00

افزایش اختیارات وزارت ورزش برای تقویت ساحت جوانان

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تبدیل وزارت ورزش و جوانان به قرارگاه حوزه جوانان، گفت: قرار است اختیارات قانونی به وزارت ورزش و جوانان بدهند که بتوانیم به تکالیف سایر وزارتخانه‌ها (پیرامون حوزه جوانان) ورود کنیم و جایگاه و ساحت فعلی جوانان را تقویت کنیم. […]

افزایش اختیارات وزارت ورزش برای تقویت ساحت جوانان

سید حمید سجادی  درباره جزئیات ایجاد شورایی برای پیگیری مطالبات جوانان در وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در ساختار اداری خود باقی می‌ماند اما آنچه متفاوت با گذشته می‌خواهیم ترسیم کنیم و کار آن و جلسات مقدماتی و کارشناسی‌اش را آغاز کرده‌ایم، یک گروه مشورتی با تخصص جوانان است که افراد آن دغدغه مند و آشنا با جبهه فرهنگی انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب هستند که تا حدودی نفرات آن را هم برای عضویت در این گروه شناسایی کرده‌ایم.

وی با اشاره به فاکتورها و شاخص‌های انتخاب افراد برای این گروه مشورتی، تصریح کرد: افراد این گروه مشورتی جوانانی هستند که با خواسته‌ها، مطالبات و روحیه جوانان آشنا هستند. معاونت جوانان رسالت خود را انجام می‌دهد اما این شورا یک شورای مشورتی برای ما می‌شود که محتوای کار معاونت جوانان را با هماهنگی و هم‌فکری این شورا ترسیم و طراحی  می‌کنیم و در دستور اجرای کار خود قرار می‌دهیم.

ارسال دیدگاه