پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1172

1400-06-22/13:13:00

قارداشی: حق پینگ پنگ ایران رفتن به جمع ۸ تیم برتر آسیا است

رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران اعلام کرد، قرار گرفتن جزو هشت تیم برتر قهرمانی آسیا می‌تواند اتفاق خوبی باشد. […]

قارداشی: حق پینگ پنگ ایران رفتن به جمع ۸ تیم برتر آسیا است

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۲۸ سپتامبر تا ۵ اکتبر (۶ تا ۱۳ مهر) در دوحه قطر برگزار می‌شود. این مسابقات انتخابی قهرمانی تیمی جهان در سال ۲۰۲۲ نیز هست از این رو تیم ایران باید به دنبال گرفتن این سهمیه باشد. تیم ایران در صورتی که جزو ۱۰ تیم برتر مسابقات باشد می‌تواند سهمیه تیمی قهرمانی جهان را نیز کسب کند. ایران در بخش مردان در سال ۲۰۱۹، هفتم آسیا شد.

در تیم مردان نوشاد و نیما عالمیان، امیر حسین هدایی، امین احمدیان و آروین رویین تن حضور دارند و تیم  ایران جمعه راهی دوحه می شود تا پس از دو روز قرنطینه ابتدا ملی‌پوشان در تور جهانی قطر شرکت کنند و سپس آماده حضور در قهرمانی آسیا شوند.
 
مهرداد علی قارداشی  درباره‌ی هدف گذاری فدراسیون در این مسابقات گفت: تیم در دوره قبل مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی  در یک بازی خیلی نزدیک شکست خورد و این در حالی بود که با صعود به نیمه نهایی حداقل می‌توانست مدال برنز مشترک تیمی را بگیرد. نمی‌گویم در این دوره رفتن به جمع هشت تیم برتر مقام خیلی خوبی است اما از آن‌جا که تیم‌های برتر جهان و المپیک در قاره آسیا هستند، بنابراین با حضور در جمع هشت تیم، می‌توان گفت اتفاق خوبی است و حق ما این است که جزو هشت تیم برتر آسیا باشیم اما برای کسب مدال باید یکی از تیم‌های خوب  را شکست دهیم. امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند کار فوق‌العاده‌ای انجام دهند و یکی از کشورهای مدال‌آور را شکست دهند.

ارسال دیدگاه