پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1070

1400-06-11/13:43:00

سجادی: گوش شنوا و قلب تپنده ورزش خواهم بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: درحال طراحی کمیته اقتصادی هستیم تا حرکت چرخ ورزش متکی به بنیه دولتی نباشد. […]

سجادی: گوش شنوا و قلب تپنده ورزش خواهم بود

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در شورای ورزش بروجرد، اظهار کرد: هم پیمان شده‌ایم که در این دولت مردمی که شکل گرفته است تا پای جان درخدمت مردم باشیم ومن برای خودم هیچ جای اشکالی نمی بینم که به شهر یا روستای محرومی برای بازدید از وضعیت ورزش آن سفر کنم.

او افزود: علاقه‌مند نبودم در شرایط کرونایی و اینگونه فشرده برای حضور در استان‌های مختلف ورود کنیم ولی قول دادم که تا پای جان گوش شنوا و قلب تپنده ورزش باشم. لذا خوشحال هستم که در بین خانواده خودم یعنی خانواده ورزش حضور دارم.

سجادی بیان کرد: امیدوارم با شکل‌گیری دولت مردمی آقای رییسی ما نیز در ورزش موتور تولید امید را روشن کنیم و برای عزت کشورمان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم؛ در عرصه ورزش همگانی مجددا به مردم کمک کنیم و در عرصه ورزش قهرمانی نیز غرورآفرینی و اهتزاز پرچم کشور را در میادین بین‌المللی دنبال کنیم.

وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه در عرصه ورزش حرفه‌ای تا آنجا که می‌توانیم به سمت حرفه‌ایی شدن حرکت می کنیم، تصریح کرد: ورزش آموزش وپرورش، ورزش تعلیم وتربیتی ماست که باید حتما به این حوزه کمک کنیم.

 سجادی تاکیدکرد: هرجا که اسمی از ورزش باشد بنده به عنوان وزیر ورزش و جوانان در آن خطه از کشور حضور خواهم داشت و همچنین نباید فقط در چارچوب وزارت و فدراسیون‌ها بلکه در ورزش آموزش و پرورش، ورزش دانشجویی، ورزش نیروهای مسلح و... باید ایفای نقش کنیم.

ارسال دیدگاه