پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1059

1400-06-10/02:14:00

طاهری: در حال رایزنی برای دیدار تدارکاتی هستیم

مربی تیم ملی هندبال گفت: اگر در زمان باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم دیدارهای تدارکاتی خوبی را برنامه‌ریزی کنیم به تیم ملی کمک خواهد کرد. […]

طاهری: در حال رایزنی برای دیدار تدارکاتی هستیم

محسن طاهری مربی تیم ملی هندبال مردان  در خصوص روند تمرینات تیم ملی هندبال اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی برای شناخت مربی از بازیکنان بود و به نظرم در آن تعداد جلسات شناخت لازم بدست آمد. قرار است در اردوهای بعدی روی نقاط ضعف تیم کار کنیم و کم کم رو به بهبود و به آمادگی نسبی برسیم.

مربی تیم ملی هندبال در ادامه گفت: ما سعی می‌کنیم اردو به اردو بازیکنان را جا به جا کنیم، یعنی تعدادی را کم و تعدادی را اضافه کنیم. البته این به نظر فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم بستگی دارد چون قرار است دور بعدی لیگ که ۲۸ شهریور شروع می شود را تماشا کند و شاید تعدادی بازیکن جدید را به اردو دعوت کند. باید در اردوهای آتی کم کم تعداد بازیکنان را کمتر و بعد هم بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی را اضافه کنیم تا در نهایت تیم بسته شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان با سرمربی جدید ارتباط برقرار کرده‌اند و مشکلی وجود ندارد گفت: احساس می‌کنم بازیکنان با این مربی ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند. من در سطح تیم ملی با مربیان خارجی زیادی کار کرده‌ام و احساس می‌کنم مانوئل به لحاظ اخلاقی و رفتاری همگونی خوبی با فرهنگ ما و بازیکنان دارد.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا زمان کافی برای تمرینات تیم ملی و آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا وجود دارد گفت: بله زمانی که داریم نسبتا خوب است. اگر بتوانیم در این زمان دیدارهای تدارکاتی خوبی را برنامه ریزی کنیم فکر می‌کنم خیلی به تیم ملی کمک خواهد کرد.

وی در مورد اینکه آیا کشور خاصی برای دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفته شده است گفت: چند کشور مد نظر هست اما هنوز رایزنی‌ها انجام نشده است. فدراسیون در حال رایزنی است تا ببینیم کدام کشور جواب می‌دهد و کدام کشور به صلاح است.

او در خصوص احتمال تغییر میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا تهران گفت: فعلا که خبری نیست اما امکان دارد که جابه جا شود و میزبانی را به دلیل شیوع کرونا از ایران بگیرند. هنوز چیزی اعلام نشده و در حال حاضر مسابقات دی ماه در ایران برگزار خواهد شد. نمی‌دانم شاید در روزهای آینده تصمیم جدیدی گرفته شود هیچ چیز مشخص نیست.

مربی تیم ملی هندبال در پایان گفت: من امیدوارم که رسانه‌ها از تیم ملی حمایت کنند تا تیم ملی با روحیه‌ خوبی وارد رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.

ارسال دیدگاه