پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1025

1400-06-07/19:04:00

اعلام پیوستن CR7 به یونایتد محبوب‌ترین پست ورزشی تاریخ اینستاگرام

«کریستیانو رونالدو» که به تازگی از باشگاه یوونتوس جدا و باردیگر به شیاطین سرخ ملحق شد، در بدو ورود مجدد به اولدترافورد رکوردشکنی کرد. […]

اعلام پیوستن CR7 به یونایتد محبوب‌ترین پست ورزشی تاریخ اینستاگرام

تابستان امسال «لیونل مسی» کانون اخبار سراسر جهان بود. آینده مرد آرژانتینی از پایان فصل گذشته، مبهم بود و قرارداد وی همزمان با اینکه وی رهبری تیم ملی کشورش را در کوپا آمریکا برعهده داشت، به پایان رسید؛ تورنمنتی که در نهایت با نخستین قهرمانی آلبی سلسته از سال ۱۹۹۳ تاکنون همراه شد. 

پس از انتشار خبر پیوستن جادوگر آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن در ماه آگوست، مسی به تیتر نخست نشریات و رسانه‌های سراسر جهان بدل شد.

مثل همیشه جایی که مسی تیتر نخست روزنامه‌ها می‌شود، رونالدو زیاد دور نیست و مرد پرتغالی این موضوع را در هفته جاری اثبات کرد. ستاره تیم ملی پرتغال که تابستان خوبی را پشت سر گذاشته و کفش طلا را در یورو ۲۰۲۰ از آن خود کرده بود، یوونتوس را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. رونالدو دو سال از مسی بزرگ‌تر است و دیگر مثل گذشته ترسناک نیست اما هنوز قادر به گرد و خاک کردن است.

در واقع، گرد و خاک تمام و کمالی هم به پا کرد؛ پست باشگاه منچستریونایتد به منظور اعلام امضای قرارداد با مرد افسانه‌ای باشگاه رئال مادرید، به محبوب‌ترین پست یک تیم ورزشی در تاریخ پلتفرم اینستاگرام بدل شد. 

شمار لایک‌های این پست تا امروز (یکشنبه) بیش از ۱۲.۸ میلیون بود؛ مرد پرتغالی بی‌شک مخاطب و دنبال‌کننده زیادی در فضای مجازی برای یونایتد به همراه می‌آورد و «اوله گانر سولسشر» و تیم تحت هدایتش امیدوارند تا این دنبال کننده مجازی با گل‌های واقعی در زمین بازی نیز همراه باشد. 

ارسال دیدگاه