پایگاه خبری تحلیلی مهزیار نیوز
کد خبر: 1024

1400-06-07/17:42:00

سجادی: می‌خواهیم گوش‌ شنوای جامعه ورزش باشیم

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با پیشکسوتان ورزشی با اشاره به اینکه به عنوان مسوول حوزه ورزش و جوانان، گوش شنوای جامعه جوان و ورزش است، گفت: امیدوارم با تعامل و بهره‌مندی از نظرات بزرگان ورزش ضمن رفع مشکلات، بستر اقتدار و افتخارآفرینی بیشتر ورزش کشور مهیا شود. […]

سجادی: می‌خواهیم گوش‌ شنوای جامعه ورزش باشیم

 جمعی از مدیران کل، روسای فدراسیون‌ها و پیشکسوتان ورزشی امروز(یکشنبه) با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سجادی در این جلسه با ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده بزرگ ورزش و پیشکسوتان اظهار داشت: از اینکه یک فرصت ارزشمند در اختیار من قرار گرفته تا در کنار شما به رشد، توسعه و تعالی ورزش کمک کنیم خداوند را شکر می گویم.

وی با بیان اینکه به عنوان وزیر ورزش و جوانان مسئولیت سنگینی برعهده اش قرار گرفته، گفت: آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری محترم در شرایط خاص کنونی، رسالت مهم و اهداف مقدسی را برای کشور ترسیم کرده که باید کمک کنیم، از این برهه زمانی با اقتدار گذر کرده و سربلندی و افتخار را برای ایران عزیز به ارمغان بیاوریم.

وزیر ورزش و جوانان رویدادهای پیش روی ورزش کشور در سال ۱۴۰۰ را مورد توجه قرار داد و افزود: با وجود محدودیت‌های کرونایی، ایران عزیز دو رویداد بزرگ المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ را پیش رو داشت که بازی های المپیک پشت سر گذاشته شد و هم اکنون ورزشکاران ما در رقابت های پارالمپیک به میزبانی توکیو در حال افتخارآفرینی هستند و تا امروز نیز مدال‌های خوش رنگی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

وی ادامه داد: البته ورزش کشور تا پایان سال نیز چند رویداد مهم دیگر را هم پیش‌رو دارد که باید سعی کنیم با ایجاد شرایط بهتر، ورزشکاران را برای حضور موفق در این رقابت‌ها در بالاترین سطح آمادگی قرار دهیم.

سجادی با اشاره به فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی در کشور تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان با احترام به حامیان تمامی رشته های ورزشی، وظیفه دارد بستر رشد و توسعه ورزش های مختلف را به خاطر طرفداران و علاقه‌مندانش مهیا کند.

ارسال دیدگاه